Kaarina soitteli torstai-aamuna ja kyseli reeniseuraa, mulla ei sattumalta ollut koko päivälle mitään (paitsi siivousta...) joten lähdin ihan mielelläni vaikka sää ei ollut kovin houkutteleva.

Ensin otettiin muutamat rullatuonnit, ja nyt otettiin näyttökin mukaan. Herpalla meni vähän pasmat sekaisin, tokalla kerralla kun ois pitänyt tuoda rulla se jäi miettimään että eikös sitä ruokaa nyt saakaan... Otettiin yhteensä jotain kymmenisen kertaa, ennen ja jälkeen tottistelun. Vauhtia Heriltä ei kyllä puutu, mutta neiti haluaisi tehdä jutut omalla tavallaan. Kaarina totesikin hauskasti, että Hiski (joka toi rullaa ja hoiti näytöt valtavan hienosti!) on yksinkertainen putkiaivo paimen-uros happy0053.gif Kyllä se Herikin vielä tuon oppii. Kotona otin sitten vielä ennen ruokaa rullantuonnin niin, että laitoin Herin istumaan parin metrin päähän ruokakupista, laitoin rullan kupin eteen, siirryin Herin viereen ja käskin sen tuoda rullan mulle. Ensin Hoo meinas että heps, syömään! Mutta toihan se sen rullan siitä kun vähän kommentoin. Tätä vois nyt tehdä pari kertaa päivässä aina ruuan yhteydessä. Oppii sen että ruoka tulee kun tuo rullan (ja luopuu ensin ruuasta).

Rullailujen välissä siis tottisteltiin, pistin Herin paikkamakuuseen sillä välin kun Hiski hääräsi Kaarinan kanssa. Ja pysyi kyllä hienosti, olen vallan ylpeä tästä happy0024.gif Aikaa en ottanut mutta kyllä Heri varmaan viitisen minuuttia ainakin makoili. Kävin välillä palkkaamassa tiuhaankin tahtiin kun koitan saada sen pään pyörimisen pois...

Otin myös luoksetulon, ja nyt koitan saada Herin istumaan eteen ilman käsiapua, joten oon alkanut sylkemään sille nameja suusta. Tätä täytyis tehdä kotona niinkuin Qirankin kanssa aikoinaan tein, eli Qira sai ottaa nakinpaloja mun huulien välistä
happy0024.gif Ensin oon kyykyssä ja sitten nousen ylös, joten Herin pitäis hoksata istua mun eteen ilman että ohjaan sen kädellä siihen. Herin kanssa vaan toi ahneus voi tehdä tepposet, eilen ostin kukkakaalia ja sekin maistui neidille, Qira ei siitä niin välittänyt... Luulin että Qira on ahne mutta kyllä Heri vie jo voiton, sille näyttäis kelpaavan ihan mikä vain.

Lisäksi otettiin seisomista, ja koitin tätä myös takapalkalla eli lätkän päällä oli nami. Ihan vielä ei Heri oikein hoksannut mitä ajoin takaa, mutta mun mielestä pysähtyi silti nopeammin takapalkalla. Loppuun riekuttiin pallon kanssa ja Hoo sai ajaa mua takaa ja se paiskoi itseään narupallolla
happy0024.gif