Vallan unohtunut kertoa Herin yhdestä tempauksesta:

Olin makkarissa tietokoneella vääntämässä vuosikirjaa ja koirat tupakeittiössä. Jossain vaiheessa alkoi kuulumaan pientä kilkatusta, ja kun menin kurkkaamaan niin Heri nuoli pöydällä olevaa salaattiastiaa (mulla on siis sohva ihan pöydässä kiinni joten pikkukoirakin ylettää hyvin) ;) ). Noh, menin siitä nostamaan Heri niskasta pois ja toruin sitä, siirsin myös astian keskelle pöytää (kun jostain syystä en sitten jaksanut sitä tiskipöydälle asti nostaa...). Menin takaisin koneen ääreen eikä kulunut kauaakaan kun alkoi taas kilkatus kuulumaan (Herin panta osui salaattiastiaan). Menin uudestaan katsomaan että mitä se nyt touhuaa, ja mitä minun silmäni näkivätkään! Pikkukoira seisoo pöydällä ja nuolee salaattiastiaa!! Nyt tuli vähän nopeampi lähtö mutta Heri oli sen näköinen että olipas hyvää...

Päätin sitten tehdä sille pienen ansan, eli laitoin matalalle lautaselle kunnolla tabascoa 8) Menin taas makkariin, ja Heri kävi ovella tsekkaamassa että olen työn touhussa ja lähti sitten pois. Hiivin ovelle kurkkimaan, ja Heri ensin nuuski lautasta, ja alkoi sitten lipsuttamaan tabascoa hyvällä ruokahalulla!!! Mulla loksahti suu auki ja olin just menossa torumaan neitokaista kun se samalla totesi että "... hetkinen ... *lips lips* ... itseasiassa tää maistuu vähän pahalle... *lips lips*"

Pienellä kesti vähän aikaa tajuta että se eväs siinä pöydällä itseasiassa ei olekaan kovin hyvää, ja aika pitkän tovin Heri nuoleskeli hämillään huuliaan :) Mutta ei mennyt enää pöydälle. Kun näytin Qiralle tabascolautasta niin se totes jo hajusta että "juuei mulle kiitos..." =)