Agireeneistä ei muuta kerrottavaa kuin että toinen koira hyökkäsi Herin päälle 
![]()
Voi PRKL PRKL. Pahinta hommassa on se, että oltiin Herin kanssa reenaamassa hyppytekniikkaa ja pidin Heriä KIINNI kun se toinen koira ampaisi kimppuun
Yritin epätoivoisesti nostaa Heriä syliin mutta siinä vaiheessa koira oli jo Herin kintussa kiinni...
Meidän reenit loppui sitten siihen, Heri ei tajunnut mitä tapahtui ja miksi, se juoksi häntä koipien välissä ovelle ja oli melko vauhkon näköinen
Seuraavat puoli tuntia menikin sitten siihen kun yritin saada Heriä reipastumaan, ja kyllähän se lopulta riekkui esteillä ja hakkasi itseään patukalla, mutta en oo ikinä ennen nähnyt sitä noin pelästyneenä
Hemmetin hemmetti!!!
Mua ottaa niin paljon päähän, mun lähellä pitäis olla se turvallisin paikka maailmassa ja mää annan tuommoisen tapahtua pikku Herille... Itku kyllä meinas tulla kotimatkalla, oon pettänyt pikkukoiran luottamuksen pahemman kerran ![]()
Sapettaa suunnattomasti, kaiken lisäksi samainen koira oli hetkeä aiemmin yrittänyt käydä isovillakoiran päälle. Varmasti hyökänneen koiran omistajalla on paha mieli, mutta en todellakaan ymmärrä miks tuommoisten aggressiivisten koirien kanssa harrastetaan.
Jos ens viikolla Heri on vähääkään sen näköinen että sillä on epämukava olo niin meidän agility loppuu siihen.

