Keskiviikoksi tarjoutui tilaisuus päästä reenaamaan Levek:läisten kanssa hakua ja tokihan me mentiin Hymy Kiitos Kaarina!

Maalimiehet oli Herille täysin ventovieraita, paikka oli kyllä tuttu. Otin helpohkon rullareenin, tavoitteena että Heri tuo rullan mulle asti. Eka mm lähti Herin nähden oikealle, jäi noin puoleenväliin. Heri lähti hienosti, otti rullan hyvin (olin ohjeistanut että rullasta pidetään kiinni sen verran ettei Heri saa sitä ihan helposti nappaamalla), ja toikin hyvin Hymy Toinen samallatavalla vasemmalle, ei ongelmia. Kolmas oli valmiina oikealla, hetken aikaa Hoo joutui etsimään mutta löysi ja toi hyvin. Vika oli Kaarina vasurissa, hyvin meni tämäkin.

Kaikistan parasta tässä reenissä oli se, että Heri on mielettömän upeasti oppinut etenemään kun tuo rullaa!! Varsinkin vikalla molarilla tää tuli erittäin selväksi, Heri ehti mua ennen keskilinjalle mun edelle ja odotteli mua siellä Yllättynyt Mielettömän hienoa! Se teki todella päättäväisesti hommia tän suhteen joka molarilla että tuli oikein hyvä mieli.

Iltaruoalla otettiin nouto ruokakupilla, ja aamulenkillä luoksetuloa pallolla. Heri on siitä hauska että siltä ei virta lopu, otin luoksetuloa pysäytyksellä (ensin käsimerkki ja sitten pallo perään kun pysähtyi hyvin) aika monta kertaa, ja joka kerta Herppa lähti vauhdilla mun luo eikä ennakoinut lainkaan. Voisinkin melkein testata että miten kokeessa menee jos otan vain ja ainoastaan pysäytyksiä, alkaako hidastamaan vai jatkaako matkaa pysähtymättä. Nouto sujuu ärsyttävän hyvin kotipihassa, pitänee alkaa roudaamaan kapulaa myös lenkille että saan sen muuallakin yhtä sujuvaksi.