Ainiin, unohtui eiliseltä jäljeltä mainita, että kun ajattelin pitää aina kepeillä pikku paussit niin Herihän oli jatkamassa eikä tosiaan antanut periksi tai hyödyntänyt mitään tyhmiä huilitaukoja Hymy

Perjantaina suuntasin Kaukajärven nurmikolle, tarkoituksena reenata niitä kulmia. Niitä tulikin sitten about kymmenisen kappaletta, joista muistaakseni kolme terävää. Yritin kovasti pistää maamerkkejä mieleen että tietäisin missä jälki menee, mutta aikamoinen reikäpää oon tohon hommaan... Noh, Heri kuitenkin jäljesti ihan ok, nameja oli siellä täällä ja välillä se jotain rouskutti eli oikein taisi neiti mennä. Pari kulmaa meni ok, yhdessä (ilmeisesti terävä?) jälki hukkui kokonaan. Heri löysi sen kuitenkin uudestaan, ja matka jatkui.

Jossain vaiheessa Heri mennä tohotti siihen malliin että mun piti vähän puuttua asiaan, eli otin poskista kiinni ja saarnasin jokusen tovin siitä miten kannattaa jäljestää ja miksi vauhtia pitäisi vähän hidastaa. Heriä ärsytti, se oli sitä mieltä että turpa kii ja anna mun jatkaa! Heri kuitenkin tarkensi mainiosti puhuttelun jälkeen, ja loppujälki mentiin tosi nätisti! Tuo on siis huomattavasti tehokkaampi tapa saada vauhtia hidastumaan, kuin se että yritän remmistä nyppiä.

Keppikin löytyi, tosin Heri meni siitä ensin yli, mutta hokasis sen ja palasi itse takaisin. Ilmaisi tosin väärinpäin mutta hälläväliä Hymy Mun pitäis kyllä jossain vaiheessa päästä semmoselle pellolle missä näen omat askeleeni että tiedän miten oon siellä kulkenut, gps on ihan kätevä mutta eilen sen huomas että se heittää aikalailla. Keppien paikat esim. näytti olevan eri paikassa kuin mihin olin ne jättänyt, vaikka tuskin ne itsekseen siellä metsässä liikkuu Silmänisku