Torstai-aamuna käytiin Merjan & Rusko-lapinkoiran kanssa lenkillä Sääksjärvellä ja mukavasti parivaljakko tuli toimeen keskenään. Mitä nyt Ruskoa kiinnosti neitokaisen tuoksut, mutta Heri on mukavan kärsivällinen poikien kanssa eikä turhista rähise. Lenkin jälkeen käytiin Herin kanssa äitini luona siivoamassa, Heri on mainio työnjohtaja kun se tassuttelee tarkkaavaisena mun perässä. Äitiä nauratti kun Herppa toljotteli herkeämättä mun touhuja smiley

Herillä oli siis ollut varsin touhukas päivä, ja vähän mietitytti miten se jaksaa illan hakuilut. Murhe oli turha, Heri veti hyvin smiley Tarkoitus oli saada Heri tekemään kunnollisia pistoja, ja kylläpä se tekikin niin hienosti hommia että multa meinas suu loksahtaa auki! Otin tällä kertaa kaikille suorapalkat.
1.mm oikealla - löytyi hienosti
2. pisto vasemmalle, mm oli jossain 70metrissä ja tarkoitus oli saada Heri huudettua takaisinpäin kun on edennyt riittävästi. Pari kertaa piti lähettää uudestaan, mutta ei saanut onneksi hajua maalimiehestä eli teki hyvän piston.
3. pisto taas vasemmalle, eli kaukana ollut mm tulikin nyt n. viiteenkymppiin. Hyvin löytyi.
4. pisto oikealle, mm löytyi hyvin
5. pisto vasemmalle, teki niin upean laatikkopiston että oksat pois!! Hieno Heri! Kaikenlisäksi Herppa oli vikalla molarilla kaikessa rauhassa vaikka eväät oli loppuneet ennenkuin ehdin paikanpäälle, siinä se seisoskeli rapsutettavana maalimihene vieressä smiley

Jouko totes reenien jälkeen että mun tarvii nyt hieman alkaa vaatimaan Heriltä enemmän, tarkoittaa siis sitä että mun täytyy pistää se aisoihin. Maalimieheltä keskilinjalle tulemiset on aika surkeita kun Herppa kipittää häntä tötteröllä mun edellä vaikka pitäis astella kauniisti mun vieressä... Eli mamman pitää nyt saada Heri kuriin, jos meinataan joskus sinne haun avoimeen luokkaan mennä.  Ja kyllähän siellä kertaalleen pitää käydä kun näyttäis siltä että koirassa on kapasiteettia.

Hoffileiri lähestyy ja mun lista mukaanotettavista tavaroista senkun pitenee... Ojansivun Niina soitteli ja vähän kyseli taustatietoja ryhmäläisistä, kaikki muut paitsi minä kun olivat ilmoittaneet "aloittelijoiksi", heh. Mukava porukka tulossa, meidän ryhmässä on kaksi ei-hoffiakin. Kiva nähdä erirotuisten koirien reenejä smiley

Mutta ennen hoffileiriä on vielä juhannus, huomenaamuna lähdetään mökille ja varmaankin otan myös Herpan jälkivermeet mukaan. Hyvät juhannukset kaikille!